Δεν πίνεις αρκετό νερό; Σου έχουμε τον τρόπο.

Το σώμα μας αποτελείται, κατά 60%, από νερό. Είναι, λοιπόν πολύ εύκολο να καταλάβουμε πως όταν δεν προσλαμβάνουμε το κατάλληλο ποσοστό νερού, κατά τη διάρκεια της ημέρα, οι λειτουργίες του οργανισμού μας δεν πραγματοποιούνται όπως πρέπει. Επιπλέον, η ήπια αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει… άσχημη διάθεση, να αυξήσει το άγχος και να επηρεάσει την ποιότητα εργασίας.

Με τους παρακάτω 6 σταθμούς στην ημέρα μας μπορούμε να βάλουμε το νερό στο πρόγραμμά μας και να νιώθουμε υγιείς και γεμάτοι ενέργεια:

Πρωινό ξύπνημα

Γύρω στις 8 το ξυπνητήρι χτυπάει! Σκέψου πως για τουλάχιστον 7 ώρες ο οργανισμός σου δεν έχει δεχθεί το νερό που χρειάζεται άρα επιβάλλεται να πιεις μισό λίτρο για το ξεκίνημα της ημέρας. Μάλιστα καθιερώνοντας αυτή την καλή συνήθεια θα δώσεις και πολύτιμη βοήθεια στον μεταβολισμό σου.

Πρώτο γεύμα της ημέρας

Μία ώρα περίπου, μετά το ξύπνημά σου, θα φας το πρωινό σου. Εμείς οι έλληνες αγνοούμε πολλές φορές το πρώτο γεύμα της ημέρας και νομίζουμε ότι με μία κούπα καφέ θα είμαστε εντάξει. Αυτό όμως είναι μεγάλο λάθος. Εκτός από το φαγητό που πρέπει να φάμε, ένα ποτήρι γάλα είναι άκρως ευεργετικό για την υγεία μας. Μάλιστα, αποτελείται και από 90% νερό άρα χωρίς να το καταλάβουμε ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας.

Χώρος εργασίας

Είτε εργάζεσαι είτε όχι προσπάθησε να έχεις μαζί σου ένα μπουκάλι νερό το οποίο μπορείς να το ξαναγεμίσεις μία ή δυο φορές την ημέρα.

Έχοντας το λοιπόν μαζί σου μπορείς να καταναλώνεις νερό σε αργούς ρυθμούς χωρίς δυσκολία. Αν νιώθεις λίγο κουρασμένη ή νυσταγμένη μπορεί να είναι και από την έλλειψη νερού, οπότε μη χάνεις ευκαιρία να καταφύγεις στο μπουκάλι σου.

Μεσημεριανό γεύμα

Ήρθε το μεσημέρι και σίγουρα πεινάς πάρα πολύ. Πριν όμως αρχίσεις το γεύμα σου πιες ένα ή δυο ποτήρια νερό. Έτσι όχι μόνο θα αποφύγεις την αφυδάτωση του οργανισμού σου αλλά και θα επιτύχεις να φας λιγότερο και χωρίς λαιμαργία. Λίγη ώρα αφού τελειώσεις το γεύμα σου πιες άλλο ένα ποτήρι νερό και απέφυγε όσο μπορείς τα αναψυκτικά.

Απόγευμα

Το απόγευμα είτε βρίσκεσαι στη δουλειά είτε ξυπνάς από την μεσημεριανή σου σιέστα μπορείς να το καθιερώσεις ως άλλο έναν σταθμό νερού στην ημέρα σου. Θυμάσαι το μπουκάλι που είχαμε πει παραπάνω ότι πρέπει να έχεις; Ίσως το απόγεμα είναι η ώρα που πρέπει να το γεμίσεις για δεύτερη φορά! Αν γυμνάζεσαι κιόλας είναι απαραίτητο να πιεις νερό για να ενυδατώσεις τους μυς σου.

Βράδυ

Η μέρα σιγά σιγά φτάνει στο τέλος της, η κούραση συσσωρεύεται και το μόνο που θέλεις είναι να πέσεις στο κρεβάτι και να κοιμηθείς. Ασφαλώς και θα το κάνεις αλλά λίγο πριν θυμήσου ότι ένα ή δυο ποτήρια νερό θα δώσουν στον οργανισμό σου την κατάλληλη βοήθεια για τις επόμενες ώρες που λόγω του ύπνου θα παραμείνει χωρίς την πρόσληψη νερού.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως, οι περισσότεροι από εμάς, ειδικά κατά την περίοδο του χειμώνα, αγνοούμε το νερό και δείχνουμε την προτίμησή μας σε ροφήματα ή αναψυκτικά. Δεν πρέπει όμως να περιμένουμε το αίσθημα της δίψας για να καταναλώσουμε νερό. Όταν αισθανόμαστε διψασμένοι σημαίνει ότι ο οργανισμός μας ήδη έχει αρχίσει να αφυδατώνεται άρα είναι προτιμότερο να πίνουμε νερό κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας για να μην φέρνουμε τον οργανισμό μας σε δύσκολη θέση. Οι παραπάνω 6 σταθμοί θα βοηθήσουν σε αυτό.

faysbook.gr

Σχολίασε το!!!

comments

X

Pin It on Pinterest

X