Αυτές ειναι οι συνήθειες που μας γερνούν! Εσύ τις κάνεις;

Αυτές ειναι οι συνήθειες που μας γερνούν! Εσύ τις κάνεις;;;

 

Έχετε μεγαλώσει πριν την ώρα σας ; Αν δεν σας αρέσει αυτό που βλέπετε στον καθρέφτη, μπορεί ο χρόνος να αξιολογήσει μερικές από τις καθημερινές σας συνήθειες . Οι τροφές που τρώτε η ακόμη και ο τρόπος που κοιμάστε μπορεί να προσθέσει χρόνια στο πρόσωπό σας και μπορεί να ελαττώσει τη διάρκεια της λαμπερής εμφάνισης σας η ακόμη πιο δύσκολα να μειωθεί ο χρόνος ζωής σας.

 

Αν κάνετε μια λίστα των πραγμάτων που ασχολείστε καθημερινά, αναφέρει η CEO στην Ορθοβιοτικιή Ιατρική, κυρία Ελεάννα Παπαχαραλάμπους και σας είναι αδύνατη η περικοπή της, μπορεί το άγχος από την πολυάσχολη ζωή σας να φορολογεί συναθροίστηκα και το σώμα σας . «Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι το να είμαστε πολύ-παραγοντικοί είναι καλό , αλλά δεν είναι πραγματικά έτσι – απλά δημιουργεί περισσότερο άγχος.

Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι το χρόνιο στρες ενεργοποιούν την απελευθέρωση ελεύθερων ριζών , εκείνα τα ασταθή μόρια που βλάπτουν τα κύτταρα και οι ελεύθερες ρίζες είναι υπεύθυνα για τη γήρανση .

Αντί να προσπαθείτε να τα κάνετε όλα , επικεντρωθείτε σε ένα έργο κάθε φορά και κινηθείτε ανάλογα για την ολοκλήρωση αυτού και μην προσπαθείτε διαρκώς να βρείτε τρόπους για να αντιστρέψετε τη διαδικασία .

 

Μπορείτε σπάνια να προσπεράσετε το επιδόρπιο που θα εμφανιστεί μπροστά σας;Εκτός από την προσθήκη περιττών κιλών στο σώμα σας , αλλά και την επιβάρυνση στα δόντια σας μπορεί επίσης να προσθέσετε χρόνια για να το πρόσωπό σας και στην Ζωή σας .

” Εσωτερικά μόρια σακχάρου προσκολλώνται στις ίνες πρωτεΐνης σε κάθε ένα από τα κύτταρά μας . Αυτή η επιζήμια διαδικασία, γνωστή ως γλυκοζυλίωση, μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια της λάμψης , στους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια , την απώλεια του τόνου , πρήξιμο , αύξηση των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων και την απώλεια περιγράμματος του προσώπου και την αύξηση του μεγέθους των πόρων .

 

Προσπεράστε λοιπον αυτές τις γλύκες σκέψεις αν θέλετε να διατηρήσετε τη νεανική σας λάμψη. Μπορείτε να περάσετε την ημέρα σας με λιγότερες από πέντε ώρες ύπνου κάθε βράδυ;

Αποφεύγοντας τον ύπνο όχι μόνο οδηγείτε το πρόσωπο σας στην γνωστή εμφάνιση με σακούλες κάτω από τα μάτια – αλλά έχει επίσης συνδεθεί με την μικρότερη διάρκεια ζωής , λέει ο Δρ Casciari , ο οποίος ίδρυσε ένα εργαστήριο μελέτης ύπνου στο Νοσοκομείο του Αγίου Ιωσήφ . Όταν κοιμάστε στο εύρος των επτά ωρών είναι η βέλτιστη , ” λέει . Πηγαίνοντας στο κρεβάτι νωρίτερα εάν έχετε τα συμπτώματα της στέρησης ύπνου : όπως την έλλειψη της ημερήσιας ενέργειας , πνευματικής νωθρότητας , προβλήματα προσοχής , ή αύξηση του σωματικού βάρους.

 

Αγαπάτε την τηλεόραση σας και κάνετε μαραθώνιους μαζί της; Στο British Journal of Sports Medicine ‘ περίπου 11.000 Αυστραλών ηλικίας 25 ετών και άνω , διαπίστωθηκε ότι για κάθε ώρα τηλεόρασης που παρακολούθησαν , το προσδόκιμο ζωής τους μειώθηκε κατά 22 λεπτά. Τι περισσότερο , οι άνθρωποι που δαπανούν κατά μέσο όρο έξι ώρες την ημέρα παρακολουθώντας τηλεόραση έζησαν πέντε χρόνια λιγότερο από τους μη – βλέπουν τους ομολόγους τους .

” Το αποτέλεσμα αυτό είναι περισσότερο για να κάθεστε ανενεργοί από την παρακολούθηση τηλεόρασης , ” Όταν κάθεστε για περισσότερο από 30 λεπτά το σώμα σας αρχίζει να ενεργοποιεί την ζάχαρη στα κύτταρα σας , γεγονός που καθιστά πολύ πιο πιθανό να είστε υπέρβαροι, καθώς και όταν παρακολουθείτε τηλεόραση ή κάθεστε στο γραφείο σας , σηκωθείτε κάθε 30 λεπτά για να περπατήσετε γύρω. Μπορείτε και περνάτε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας , καθισμένοι ;

 

Οι κίνδυνοι της καθιστικής ζωής είναι καλά τεκμηριωμένοι: Οι άνθρωποι που περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους σταθεροί σε μια καρέκλα βρίσκονται σε αυξημένο κίνδυνο για νεφρική νόσο , καρδιαγγειακά νοσήματα και τον καρκίνο , για να μην αναφέρουμε την παχυσαρκία . Φυσικά , η τακτική άσκηση βοηθά στην πρόληψη αυτών των θεμάτων υγείας και σας κρατά ζουν περισσότερο , σύμφωνα με μια μελέτη από το British Journal of Sports Medicine .

Οι συμμετέχοντες που αθλούνταν 150 λεπτά ή περισσότερο την εβδομάδα έζησαν κατά 10 έως 13 χρόνια περισσότερο από ό, τι οι ανενεργοί .

 

Δεν χρησιμοποιείτε την κρέμα ματιών; Ακόμη και μια ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας χωρίς προβλήματα πρέπει να περιλαμβάνει μια καλή κρέμα ματιών για να κρατήσει τις ρυτίδες γήρανσης . Το δέρμα γύρω από τα μάτια είναι πιο λεπτό από το δέρμα στο υπόλοιπο του προσώπου σας και να δείχνει την ηλικία πιο γρήγορα . Κρατώντας την περιοχή των ματιών ενυδατωμένη μπορεί να διαρκέσει χρόνια το πρόσωπό σας . ” Κρέμες ματιών που είναι πιο αποτελεσματικές περιέχουν ρετινόλη A , μια μορφή της βιταμίνης Α . Άλλοι σημαντικοί παράγοντες περιλαμβάνουν κρέμες που παγιδεύουν την υγρασία , αντιοξειδωτικά , υαλουρονικό οξύ και βιταμίνη D. “Αυτά προωθούν το σχηματισμό του κολλαγόνου και της ελαστίνης για να σφίξετε το κολλαγόνο και να μειώσετε τις λεπτές γραμμές γύρω από τα μάτια .Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αντηλιακό , αλλά όχι μόνο στις διακοπές, στην οδήγηση και το περπάτημα πέρα δώθε στο γραμματοκιβώτιο μπορεί να κάνει μεγαλύτερη ζημιά στο δέρμα σας από να περάσετε μια ημέρα στην παραλία , αν το κάνεις χωρίς αντηλιακό , « Η νούμερο ένα αιτία της σχεδόν κάθε σημάδι της πρόωρης γήρανσης στο ανθρώπινο πρόσωπο είναι η έκθεσης σε υπεριώδεις ακτίνες . Οι Υπεριώδες ακτίνες υπάρχουν ακόμη και όταν έχει συννεφιά ή βρέχει . ” Προστατέψτε το δέρμα σας φορώντας αντηλιακό κάθε φορά που θα βγείτε έξω ,SPF μεταξύ 30 και 50 για καθημερινή χρήση .

 

Επιθυμείτε να φοράτε πάρα πολύ μακιγιάζ; Μεταλλικό μπλε σκιά ματιών στην άκρη , ή περίσσεια μακιγιάζ μπορεί να σας προσθέτει χρόνια. Επιπλέον , υπερβολική χρήση προϊόντων του δέρματος με αρώματα , χημικές ουσίες και παράγοντες αλκοόλ μπορεί να στεγνώσει το δέρμα αφαιρώντας τα φυσικά έλαια του , η οποία προκαλεί πρόωρες γραμμές και τις ρυτίδες . Συμβουλευτείτε τον δερματολόγο σας για καθοδήγηση , και αποφύγει αυτών των λαθών ομορφιάς σε κάθε 10 ετία.

 

Κοιμάστε με το πρόσωπό σας στο μαξιλάρι;

Όταν κοιμάστε πάνω στο στομάχι σας ή από την πλευρά σας με το πρόσωπό σας στο μαξιλάρι μπορεί να δημιουργηθούν ρυτίδες και να επιταχυνθεί η γήρανση . ” Ο συνδετικός ιστός και το κολλαγόνο στο πρόσωπό σας γίνεται πιο αδύναμο και λιγότερο υποστηρικτικό σε κάθε ηλικία », λέει ο James C. Marotta , MD, πλαστικός χειρούργος. ” Έτσι, όταν κοιμάστε στην ίδια πλευρά κάθε νύχτα το δέρμα σας δεν θα εξομαλύνει.

Κοιμηθείτε ανάσκελα ή να επενδύστε σε μια σατέν μαξιλαροθήκη για να κρατήσει το δέρμα λείο .

 

Μπορείτε να κρατήσετε το σπίτι σας ζεστό ; Όταν πρόκειται για ένα χιονισμένο χάος έξω , είναι δελεαστικό να δυναμώσετε στους εσωτερικούς χώρους τη θερμότητα . Αλλά αν ανάψετε το τζάκι ή αυξήσετε το θερμοστάτη , και τα δύο κλέβουν την υγρασία από τον αέρα . ” Αυτό μπορεί να οδηγήσει στην ξηρότητα και την φλεγμονή του δέρματος οποία με το χρόνο έχει επιπτώσεις στην κακή γήρανση. Η επένδυση σε ένα υγραντήρα συμβάλλει στην αντιμετώπιση του ξηρού αέρα ( 40 έως 60 % υγρασία είναι ιδανική ) και μπορεί να απελευθερώσει το δέρμα σας από τον κνησμό , το ξύσιμο και το ξεφλούδισμα.

Εναλλακτικά , συνιστάται μια υγρή πετσέτα πάνω από ένα καλοριφέρ ή ένα μπολ με κρύο νερό στο δωμάτιο ως ένας τρόπος για να προσθέσετε πίσω κάποια από τη χαμένη υγρασία.

 

Θα πιείτε ένα ποτό με το καλαμάκι; Πίνοντας σκουρόχρωμα ποτά με καλαμάκι μπορείτε να αποτρέψετε τους λεκέδες στα δόντια σας , αλλά ακριβώς όπως ρουφάτε μπορεί τελικά να προκαλέσει ρυτίδες για να σχηματιστούν γύρω από τα μάτια σας και χείλη σας μπορεί επίσης να επιφέρει πρόωρες ρυτίδες γύρω από το στόμα .

 

Κόψατε όλα τα λιπαρά από τη διατροφή σας; Μερικά λίπη είναι απαραίτητα για τη διατήρηση μιας νεανικής αίσθησης και εμφάνισης. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια ( όπως ο σολομός και το σκουμπρί ) και ορισμένων καρπών με κέλυφος ( όπως τα καρύδια και οι σπόροι λιναριού ) διατηρούν το δέρμα ελαστικό και σφριγηλό , με αυτόν τον τρόπο καταφέρνουμε την πρόληψη των ρυτίδων και ενισχύετε τόσο η καρδιά και η υγεία του εγκεφάλου.

 

Είστε αδέξιοι; Κατρακυλώντας μπροστά από ένα πληκτρολόγιο για ώρες στο τέλος μπορεί να προκαλέσετε στη σπονδυλική στήλη τον σχηματισμό μιας ελκυστικής και δυνητικά επιβλαβής κυρτής στάσης με την πάροδο του χρόνου. ” Η σπονδυλική στήλη έχει ένα καλό – με βάση το σχήματος S καμπυλότητα προκειμένου να σταθεροποιηθεί και να μας υποστηρίξει . ” Κακή στάση του σώματος ή καμπούρα αποκλίνει από τη σπονδυλική στήλη την κανονική ευθυγράμμιση , και ως αποτέλεσμα , οι μύες , των δίσκων και τα οστά γίνονται ασυνήθιστα τονισμένα . Ο πόνος ,η κόπωση συχνά ακολουθούν , και ενδεχομένως και η εκφύλιση του νωτιαίου και μόνιμη παραμόρφωση . Πρακτική καλή στάση του σώματος με τον έλεγχο καθ ‘όλη την ημέρα είναι η εξής, σύμφωνα με την κυρία Παπαχαραλάμπους: το αυτί , τον ώμο , και του ισχίου πρέπει να σχηματίζουν μια ευθεία γραμμή όταν καθόμαστε.

onmed.gr

Σχολίασε το!!!

comments

X

Pin It on Pinterest

X